Prilagojene usnjene podstavke
Gravirani usnjeni podstavki - črni - 4 kosi
Možnosti dostave
- Naslov za dostavo po vaši izbiri
- V lepi škatli + brezplačna sporočilna kartica
- Visoka kvaliteta
Specifikacije daril
Material: visokokakovostno rastlinsko strojeno polnozrnato bivolje usnje
Količina: 4
Barva: črna
Dimenzije: 9,5 x 9,5 x 0,5 cm
Personalizacija: z imenom
Način personalizacije: visokokakovostno graviranje
Barva gravure: črna
Dodatne informacije: usnje je naravni material, kar pomeni, da je lahko vaše darilo videti nekoliko drugače kot je prikazano na primeru in predoglednih slikah
Naj bo vsaka površina popolna s kul graviranimi usnjenimi podstavki
Ti usnjeni podstavki za kozarce dajo vsaki notranjosti oseben pridih. Lahko jih vgravirate s kul dizajnom, imenom ali svojim besedilom. Edinstveno darilo za rojstni dan ali vselitev, med prazniki ali preprosto zase. Trpežni usnjeni podstavki so odlični tudi za kavarne in restavracije. Potrebujete drugačne količine od navedenih? Za osebno ponudbo se obrnite na naš poslovni oddelek.
Izdelano iz vrhunskega usnja
Usnjeni podstavki so izdelani iz polnozrnatega bivoljega usnja izjemne kakovosti. To ne le poskrbi, da bo vaš dizajn lepo izstopal, ampak tudi zagotavlja, da bo dolgo časa ostal odličen. Vaša osebna umetnina z imenom ali besedilom je lasersko vgravirana v usnje s skrbnostjo in natančnostjo. Izbirate lahko celo med elegantno črno ali robustno rjavo barvo, tako da se najde nekaj za vsakogar.
Ideje za darila
Ti podstavki za kozarce so premišljeno in praktično darilo za številne priložnosti. Presenetite prijatelja, ki se seli v nov dom, s kompletom personaliziranih podstavkov za kozarce. Razvajajte očeta z elegantnimi graviranimi podstavki za domačo pisarno ali barski kotiček. Dodajte začetnice ali poseben datum za darilo za poroko ali obletnico. Ali pa ustvarite komplet za praznično mizo in poskrbite, da bo vsak pogrinjek še posebej poseben.
Nasvet za darilo
Darilo zaokrožite z okusno steklenico pijače z personalizirano etiketo ali v leseni škatli z vašim dizajnom.
Pogosta vprašanja
Prilagajanje in naročanje
Kaj je personalizacija in kako to deluje na spletni strani?Darilo lahko začnete izdelovati s klikom na gumb »začnite prilagajati«. V našem urejevalniku daril lahko darilo popolnoma prilagodite svojim željam: dodajte svojo sliko in / ali besedilo. Če želite, se lahko odločite tudi za kul dizajn, da bo vaše darilo resnično unikatno.
Je personalizacija vključena v ceno?
Cena, prikazana na spletnem mestu, vključuje personalizacijo vašega darila. Lepo in jasno!
Kako naj vem, ali ima moja slika pravo kakovost?
Želimo poskrbeti, da boste z darilom popolnoma zadovoljni. Zato je pomembno, da uporabljamo visokokakovostne fotografije. Če niste prepričani o kakovosti slike, se obrnite na našo službo za pomoč strankam in priložite fotografijo skupaj z darilom, ki ga želite naročiti. Nato lahko za vas preverijo kakovost!
Katere formate lahko naložim?
Datoteke JPG in PNG naložite v naš urejevalnik. Je to preveč tehnično ali imate sliko drugačne oblike, ki bi jo radi uporabili? Obrnite se na našo službo za stranke. Z veseljem vam pomagajo, da lahko naredite darilo, ki ga želite!
Ali je moje darilo zavito?
Trenutno nimamo storitve zavijanja daril, ki bi zavila vaše darilo. Darila dostavimo v praznični embalaži. To pomeni, da je vaše darilo pripravljeno za podaritev ali da ga lahko pošljete neposredno prejemniku.
Čas dostave, možnosti dostave in stroški dostave
Ali lahko izberem datum dostave?Ni mogoče izbrati določenega datuma dostave.
Kakšen je čas dostave in kdaj dobim svoje darilo?
Predvidene datume dostave najdete na strani izdelka.
Katere možnosti dostave lahko izberem?
To se razlikuje glede na darilo / naročilo. Ob zaključku naročila vam bodo v nakupovalni košarici prikazani razpoložljivi načini pošiljanja.
Plačilo
Kako lahko plačam svoje naročilo?Ponujamo naslednje načine plačila: iDeal, Paypal, kreditno kartico in ročno nakazilo. V primeru ročnega nakazila upoštevajte, da obdelava traja do 3 delovne dni in bo zamaknila pričakovane datume dostave.
Darilo prejeto
Kaj pa, če mi darilo ni povsem všeč?Globoko obžalujemo, da vam vaše darilo ni všeč. Obrnite se na našo službo za pomoč strankam, ki vam bodo z veseljem pomagale najti primerno rešitev.
Ali je račun poslan skupaj z naročilom?
Z vašim naročilom ni poslan račun. Račun boste vedno prejeli v potrditvenem e-poštnem sporočilu in ga lahko vedno najdete v svojem računu MySurprise. To pomeni, da lahko darilo dostavite neposredno prejemniku, zaradi česar bo resnično presenečenje!
Poslovno darilo?
Vas zanima naročanje večjega števila tega darila? Prosimo, pokličite in prejmite takojšnjo ponudbo cen. Na voljo smo v delovnih dneh od 7.30 do 17.00.