Vgraviran lesen krožnik za serviranje
Personaliziran servirni pladenj – tikovina – pravokotne oblike – ležeče – velikost M – gravirano
Možnosti dostave
- Naslov za dostavo po vaši izbiri
- V lepi škatli + brezplačna sporočilna kartica
- Visoka kvaliteta
Specifikacije daril
Več informacij o lesenem servirnem pladnju:
Material: masiven visokokakovosten tikov les
Obdelava: obdelano z oljem in opremljeno z usnjenim trakom
Dimenzije z ročajem: 34,5 x 20 x 1,5 cm
Dimenzije brez ročaja: 30 x 20 x 1,5 cm
Teža: +/- 460 gramov
Personalizacija: gravirano z besedilom
Barva gravure: naravni odtenek lesa
Dodatne informacije:
- Ni primerno za pomivalni stroj!
- Les je naraven material, zato se lahko vaše darilo nekoliko razlikuje od prikazane slike.
Žal zaradi tehničnih omejitev ni mogoče obdelati besedila s cirilico, turškimi ali posebnimi znaki.
Postrezi svoje najljubše prigrizke na tej personalizirani leseni deski za serviranje, gravirani z vašim imenom, in ustvari resnično edinstveno izkušnjo.
Ali ti in tvoji prijatelji uživate v grižljajih in prigrizkih? Tvoji najljubši prigrizki bodo še okusnejši, če jih postrežeš na unikatni leseni servirni deski. Ta lesena servirna deska se ponaša z robustnim videzom in občutkom, ki ob vsakem obroku ustvari poseben vtis. In najboljši del? Svojo desko lahko graviraš z dizajnom, imenom ali besedilom. Popolno darilo za vselitveno zabavo, rojstni dan, kar tako ali pa za postrežbo tvojih prigrizkov.
Lesene servirne deske so izdelane iz čudovitega, masivnega tika in opremljene s praktično usnjeno vrvico. Resnično edinstvene so, saj jih lahko uporabiš kot kuhinjski pripomoček ali kot atraktiven dekor za svoj dom. Poleg tega je tvoja deska z gravuro že premazana s posebnim slojem olja, kar pomeni, da jo lahko začneš uporabljati takoj – odlično, kajne? Ne čakaj več in ustvarjaj svojo unikatno leseno servirno desko zdaj!
Lesene servirne deske so prav tako idealne kot promocijsko darilo ali za uporabo v gostinskih lokalih. Si navdušen? Potem kontaktiraj naš poslovni oddelek za personalizirano ponudbo.
Pogosta vprašanja
Prilagajanje in naročanje
Kaj je personalizacija in kako to deluje na spletni strani?Darilo lahko začnete izdelovati s klikom na gumb »začnite prilagajati«. V našem urejevalniku daril lahko darilo popolnoma prilagodite svojim željam: dodajte svojo sliko in / ali besedilo. Če želite, se lahko odločite tudi za kul dizajn, da bo vaše darilo resnično unikatno.
Je personalizacija vključena v ceno?
Cena, prikazana na spletnem mestu, vključuje personalizacijo vašega darila. Lepo in jasno!
Kako naj vem, ali ima moja slika pravo kakovost?
Želimo poskrbeti, da boste z darilom popolnoma zadovoljni. Zato je pomembno, da uporabljamo visokokakovostne fotografije. Če niste prepričani o kakovosti slike, se obrnite na našo službo za pomoč strankam in priložite fotografijo skupaj z darilom, ki ga želite naročiti. Nato lahko za vas preverijo kakovost!
Katere formate lahko naložim?
Datoteke JPG in PNG naložite v naš urejevalnik. Je to preveč tehnično ali imate sliko drugačne oblike, ki bi jo radi uporabili? Obrnite se na našo službo za stranke. Z veseljem vam pomagajo, da lahko naredite darilo, ki ga želite!
Ali je moje darilo zavito?
Trenutno nimamo storitve zavijanja daril, ki bi zavila vaše darilo. Darila dostavimo v praznični embalaži. To pomeni, da je vaše darilo pripravljeno za podaritev ali da ga lahko pošljete neposredno prejemniku.
Čas dostave, možnosti dostave in stroški dostave
Ali lahko izberem datum dostave?Ni mogoče izbrati določenega datuma dostave.
Kakšen je čas dostave in kdaj dobim svoje darilo?
Predvidene datume dostave najdete na strani izdelka.
Katere možnosti dostave lahko izberem?
To se razlikuje glede na darilo / naročilo. Ob zaključku naročila vam bodo v nakupovalni košarici prikazani razpoložljivi načini pošiljanja.
Plačilo
Kako lahko plačam svoje naročilo?Ponujamo naslednje načine plačila: iDeal, Paypal, kreditno kartico in ročno nakazilo. V primeru ročnega nakazila upoštevajte, da obdelava traja do 3 delovne dni in bo zamaknila pričakovane datume dostave.
Darilo prejeto
Kaj pa, če mi darilo ni povsem všeč?Globoko obžalujemo, da vam vaše darilo ni všeč. Obrnite se na našo službo za pomoč strankam, ki vam bodo z veseljem pomagale najti primerno rešitev.
Ali je račun poslan skupaj z naročilom?
Z vašim naročilom ni poslan račun. Račun boste vedno prejeli v potrditvenem e-poštnem sporočilu in ga lahko vedno najdete v svojem računu MySurprise. To pomeni, da lahko darilo dostavite neposredno prejemniku, zaradi česar bo resnično presenečenje!
Poslovno darilo?
Vas zanima naročanje večjega števila tega darila? Prosimo, pokličite in prejmite takojšnjo ponudbo cen. Na voljo smo v delovnih dneh od 7.30 do 17.00.