Personalizirane deske za rezanje
Personaliziran okrogel servirni pladenj – Tik – Velikost S – Z gravuro po izbiri
Možnosti dostave
- Naslov za dostavo po vaši izbiri
- V lepi škatli + brezplačna sporočilna kartica
- Visoka kvaliteta
Specifikacije daril
Več informacij o leseni servirni plošči:
Material: visokokakovosten masivni tikov les
Obdelava: oljena površina s priloženo usnjeno vrvico
Dimenzije z ročajem: 26,5 x 20 x 1,5 cm
Teža: približno 330 gramov
Graviranje: gravirano z vašim besedilom
Barva graviranja: les
Dodatne informacije:
- Ni primerna za pranje v pomivalnem stroju!
- Les je naravni material, zato se lahko tvoje darilo nekoliko razlikuje od prikazane fotografije.
Na žalost zaradi tehničnih omejitev graviranje cirilice, turških ali posebnih znakov ni mogoče.
**Postrezi svoje najljubše prigrizke na tej elegantni personalizirani leseni servirni plošči, gravirani z imenom po izbiri**
Ali ti in tvoji prijatelji obožujete prigrizke in drobne grižljaje? Tvoji najljubši prigrizki bodo še okusnejši, če jih postrežeš na čudoviti leseni deski za serviranje. Ta lesena deska za serviranje s svojim robustnim videzom in občutkom polepša vsako postrežbo, vsaka pijača pa postane pravi spektakel. In najboljši del? Desko za serviranje lahko graviraš z dizajnom, imenom ali besedilom po tvoji izbiri. Popolno darilo za vselitev, rojstni dan, kar tako ali za serviranje svojih prigrizkov.
Lesene deske za serviranje so narejene iz prelepega masivnega tika in opremljene z uporabnim usnjenim trakom. Resnično edinstvene, saj jih lahko uporabiš kot praktičen kuhinjski pripomoček ali kot dekorativni dodatek za svoj dom. Poleg tega smo tvoji gravirani deski že dodali zaščitni sloj olja, kar pomeni, da jo lahko začneš uporabljati takoj – odlično, kajne? Ne odlašaj in personaliziraj svojo edinstveno leseno desko za serviranje zdaj!
Lesene deske za serviranje so prav tako idealne kot promocijsko darilo ali za gostinske obrate. Si navdušen? Piši našemu poslovnemu oddelku za personalizirano ponudbo.
Pogosta vprašanja
Prilagajanje in naročanje
Kaj je personalizacija in kako to deluje na spletni strani?Darilo lahko začnete izdelovati s klikom na gumb »začnite prilagajati«. V našem urejevalniku daril lahko darilo popolnoma prilagodite svojim željam: dodajte svojo sliko in / ali besedilo. Če želite, se lahko odločite tudi za kul dizajn, da bo vaše darilo resnično unikatno.
Je personalizacija vključena v ceno?
Cena, prikazana na spletnem mestu, vključuje personalizacijo vašega darila. Lepo in jasno!
Kako naj vem, ali ima moja slika pravo kakovost?
Želimo poskrbeti, da boste z darilom popolnoma zadovoljni. Zato je pomembno, da uporabljamo visokokakovostne fotografije. Če niste prepričani o kakovosti slike, se obrnite na našo službo za pomoč strankam in priložite fotografijo skupaj z darilom, ki ga želite naročiti. Nato lahko za vas preverijo kakovost!
Katere formate lahko naložim?
Datoteke JPG in PNG naložite v naš urejevalnik. Je to preveč tehnično ali imate sliko drugačne oblike, ki bi jo radi uporabili? Obrnite se na našo službo za stranke. Z veseljem vam pomagajo, da lahko naredite darilo, ki ga želite!
Ali je moje darilo zavito?
Trenutno nimamo storitve zavijanja daril, ki bi zavila vaše darilo. Darila dostavimo v praznični embalaži. To pomeni, da je vaše darilo pripravljeno za podaritev ali da ga lahko pošljete neposredno prejemniku.
Čas dostave, možnosti dostave in stroški dostave
Ali lahko izberem datum dostave?Ni mogoče izbrati določenega datuma dostave.
Kakšen je čas dostave in kdaj dobim svoje darilo?
Predvidene datume dostave najdete na strani izdelka.
Katere možnosti dostave lahko izberem?
To se razlikuje glede na darilo / naročilo. Ob zaključku naročila vam bodo v nakupovalni košarici prikazani razpoložljivi načini pošiljanja.
Plačilo
Kako lahko plačam svoje naročilo?Ponujamo naslednje načine plačila: iDeal, Paypal, kreditno kartico in ročno nakazilo. V primeru ročnega nakazila upoštevajte, da obdelava traja do 3 delovne dni in bo zamaknila pričakovane datume dostave.
Darilo prejeto
Kaj pa, če mi darilo ni povsem všeč?Globoko obžalujemo, da vam vaše darilo ni všeč. Obrnite se na našo službo za pomoč strankam, ki vam bodo z veseljem pomagale najti primerno rešitev.
Ali je račun poslan skupaj z naročilom?
Z vašim naročilom ni poslan račun. Račun boste vedno prejeli v potrditvenem e-poštnem sporočilu in ga lahko vedno najdete v svojem računu MySurprise. To pomeni, da lahko darilo dostavite neposredno prejemniku, zaradi česar bo resnično presenečenje!
Poslovno darilo?
Vas zanima naročanje večjega števila tega darila? Prosimo, pokličite in prejmite takojšnjo ponudbo cen. Na voljo smo v delovnih dneh od 7.30 do 17.00.