Od velikih praznovanj do majhnih, iskrenih pozornosti – osebno darilo pove več kot besede in pokaže, koliko ti nekdo pomeni.
Ustvarjeno s skrbnostjo, v hipu
V nekaj preprostih korakih ustvari nekaj edinstvenega – z njenim imenom, tvojo fotografijo ali sporočilom, ki ogreje srce. Brez zapletov, le vsa ljubezen za ta trenutek.
Naroči danes, pošljemo hitro
Darilo izdelamo z veliko skrbnostjo in ga hitro pošljemo naprej – da ga lahko podariš natanko takrat, ko je najbolj pomembno.
Vam lahko kaj pomagamo?
Pogosto zastavljena vprašanja
Oddaja naročila
V predogledu ne vidim svojega vnesenega besedila?Bo to natisnjeno?
Zaradi tehničnih težav žal ne moremo prikazati vnesenega prilagojenega besedila v končnem predogledu knjige. Če pa vnesete besedilo v prava polja v urejevalniku, bo natisnjeno v knjigi.
Če imate kakršne koli dvome, se lahko vedno obrnete na našo Pomoč za stranke po oddaji naročila, in mi bomo to preverili za vas.
Ali lahko svoje naročilo pošljem neposredno prejemniku?
V 1. koraku nakupovalne košarice vnesi svoje podatke.
Nato, v 2. koraku, izberi možnost „Izberi drugo naslov” in izpolni podatke prejemnika.
Na ta način bo paket poslan neposredno na njihov naslov.
Ali je moje naročilo lahko dostavljeno na prevzemno točko?
Večina naših daril je mogoče dostaviti na prevzemno mesto. To možnost lahko izberete v drugem koraku v košarici. Po vnosu svojih podatkov lahko označite polje, ki pravi "Prevzem na prevzemnem mestu". Nato boste imeli možnost izbrati prevzemno mesto na podlagi poštne številke, ki je spodaj.
Kako lahko odstranim darilo iz nakupovalne košarice?
V nakupovalni košarici, pod darilom lahko najdete gumb, s katerim lahko odstranite darilo. Ta gumb izgleda kot koš za smeti.
Ali lahko naročim več kot eno darilo naenkrat?
Več predmetov lahko dodaš v eno naročilo. Tukaj je, kako:
Pojdi na stran prvega darila in klikni ‘Začni s personalizacijo’.
Ko si zadovoljen s svojim dizajnom, ga dodaj v svojo košarico.
Klikni na gumb ‘Nadaljuj z nakupi’, da dodaš še druge darila.
Preusmerjen boš nazaj na domačo stran. Poišči naslednje darilo in ponovi korake 1-3.
Ponovi, dokler vse ne boš dodal v svojo košarico.
Pripravljen na naročilo? Pojdi v svojo košarico in oddaj naročilo.
Plačilo
Imam težave pri plačilu, kaj lahko storim?
Če imate težave pri dokoncanju plačila, vam priporočamo, da najprej kontaktirate svojo banko za pomoč, razložili in rešili bodo težave za vas.
Ali lahko spremenim svoje naročilo?
Dokler ni vase naročilo odposlano, smo pripravljeni spremeniti naročilo za vas. Takoj ko je naročilo odposlano, to ni več možno. Najhitrejši način za spremembo naročila je telefonsko.
Kakšna je naša številka gospodarske zbornice in številka DDV?
Številka gospodarske zbornice je 22057264
in naša številka DDV je NL820845437801
Ali bo račun priložen mojemu naročilu?
Račun in vse ostale informacije o tvojem darilu bodo poslane samo na tvoj e-poštni naslov.
Darilo bo poslano brez dodatnih informacij, da prejemnik ne bo vedel, od koga prihaja. Videli bodo le svoje neverjetno darilo!
Želiš jim povedati, kdo je poslal darilo? Preprosto izpolni kul brezplačno darilno kartico v svoji košarici!
Ali lahko plačam svoje naročilo pozneje?
Žal ni mogoče plačati vaše naročilo po dostavi.
Popusti in darilne kartice
Kako lahko uporabim kodo za popust?
Svoj koda za popust lahko vnesete med plačilom v nakupovalnem vozičku. Vnesite svojo kodo in kliknite puščico za aktiviranje kode, nato pa se bo popust samodejno odštel od skupnega zneska vaše naročnine. Ena koda za popust se lahko uporabi na naročilo.
So kakšne promocije in popusti?
Bodi prvi, ki bo slišal o naših posebnih ponudbah in popustih, tako da se prijaviš na našo e-novice! Prav tako boš prejel 20% popust na svojo prvo naročilo. Prijaviš se lahko na dnu naše spletne strani.
Upoštevaj, da lahko traja do pol ure, da prejmeš svoj popustni kodo, in ne pozabi preveriti mape SPAM!
Kako lahko uporabim bon?
Darilni bon YourSurprise lahko unovčite s pomočjo naslednje povezave: https://www.yoursurprise.com/redeem-giftvoucher.
Vašo osebno kodo najdete na notranji strani bona. Ta koda vsebuje 14 znakov. Osebno kodo lahko vnesete pod ‘Vaša Darilna Koda’. Nato samo kliknite na ‘unovči’ in znesek bo dodan v nakupovalno košarico.
Zdaj lahko začnete iskati čudovito personalizirano darilo!
Pozabil sem dodati kodo s popustom, ali se lahko doda?
Če ste pozabili dodati kodo za popust in še niste zaključili plačila, se obrnite na našo službo za pomoč strankam po telefonu. Pripravite številko naročila in kodo za popust.
Če je bilo plačilo že zaključeno, žal ne moremo dodati vaše kode za popust.
Moja koda za popust ne deluje. Kaj naj naredim?
Najprej preverite, da je koda pravilno vnesena, vključno s pravilnimi velikimi črkami in brez dodatnih presledkov. Poskrbite tudi, da ne zamenjate številk in črk (npr. 0 in O). Če še vedno ne deluje, se obrnite na našo Pomoč Strankam, in z veseljem vam bomo pomagali.
Upoštevajte, da kod za popust ni mogoče kombinirati z drugimi popusti, zato ne veljajo za izdelke, ki so že v akciji.
Status naročila
Ali bom prejel potrditev naročila po oddaji le tega?
Da, prejeli boste e-poštno potrditveno sporočilo v 30 minutah od oddaje naročila.
Če ga ne vidite, preverite mapo z nezaželeno pošto, za vsak primer.
Če ga še vedno ni, nam sporočite. Z veseljem vam bomo pomagali ugotoviti, kaj se dogaja!
Lahko dodam darilo k naročilu, ki sem ga že oddal?
Takoj, ko je naročilo oddano, se lotimo dela, da bomo dosegli pričakovane roke dostave. Zato ni mogoče dodati daril k že oddanim naročilom.
V potrditvenem mailu ne vidim besedila, ki sem ga uporabil za personalizacijo darila, je kaj narobe?
Zaradi tehnične težave se vaša personalizacija morda ne bo vedno popolnoma prikazana v e-pošti s potrditvijo naročila. Brez skrbi, če ste jo pravilno vnesli v urejevalniku, bo vaše darilo izdelano natanko tako, kot ste ga oblikovali!
Če vas skrbi, da bi bilo kaj narobe s personalizacijo, se takoj obrnite na našo ekipo za pomoč strankam. Tukaj smo, da vam pomagamo!
Ali lahko prekličem moje naročilo?
O ne, žal nam je, da želiš preklicati svojo naročilo! Kontaktiraj našo službo za pomoč uporabnikom čim prej po telefonu in poglejmo, kaj lahko storimo.
Če naročilo še ni v proizvodnji, lahko še vedno naredimo spremembe, vendar ko gre v proizvodnjo, ga žal ne moremo več preklicati.
Ali lahko spremenim svoje naročilo?
Svojo naročilo lahko spremeniš, dokler še ni v proizvodnji. Ko je tvoje darilo že personalizirano, ga ni več mogoče prilagoditi.
Če nisi prepričan, ali so še možne spremembe, nas kontaktiraj s številko naročila, da bomo to preverili zate!
Pošiljanje in dostava
Moje darilo bo prispelo z zamudo/moja povezava za sledenje se ne posodablja, kaj lahko naredim?
Če vaša pošiljka ni prispela do predvidenega datuma dostave, ki je naveden v potrditvi naročila, vas prosimo, da se obrnete na našo službo za pomoč strankam, da vam pomagamo rešiti težavo.
Ali moram plačati carino?
Cena, ki jo plačate na naši spletni strani je edino, kar morate plačati. Ni nobenih dodatnih stroškov ob dostavi pošiljke.
Ali bo moja pošiljka lahko dostavljena skozi nabiralnik?
Če je vaš paket paket za poštni predal, bo to navedeno v potrditvi za pošiljanje.
Vendar pa nikoli ne moremo jamčiti, da bo pasal, saj je vsak paket in vsak poštni predal različne velikosti. Vedno priporočamo, da natančno spremljate sledenje pošiljki.
Kdaj točno bo moja pošiljka dostavljena?
Ne moremo zagotoviti natančnega datuma in časa dostave, saj sodelujemo z zunanjimi kurirji.
Vendar pa bodo predvideni datumi dostave navedeni v potrditvi naročila. Če imaš kakršnakoli vprašanja glede dostave ali sledenja, se brez oklevanja obrni na našo podporo strankam za pomoč!
Moja povezava za sledenje ne deluje, kaj lahko naredim?
Če tvoj sledilni link še ne prikazuje posodobitev, ne skrbi! Posodobitve sledenja lahko trajajo nekaj časa, da se prikažejo, potem ko je paket poslan. Ko se začnejo pojavljati posodobitve, boš videl, kako se paket približuje ocenjenemu datumu dostave, ki ga najdeš v potrditvi naročila.
Če je ocenjeni datum dostave že minil, prosimo, kontaktiraj našo službo za pomoč strankam, in z veseljem bomo to preučili zate!
MySurprise
Kako izbrišem svoj račun MySurprise?
Svoj MySurprise račun lahko izbrišete sami, tako da se prijavite in odprete svoje podatke. Sledite korakom za odstranitev računa.
Če imate težave ali potrebujete pomoč, nas kontaktirajte, in pomagali vam bomo pri brisanju računa.
Ne želim več prejemati e-poštnih sporočil YourSurprise, kaj lahko storim?
Škoda, da ne želiš več prejemati naših e-poštnih sporočil.
Prosimo, obvesti našo Pomoč strankam, da te lahko odstranimo s seznama prejemnikov.
Če si premisliš, si vedno dobrodošel, da se ponovno prijaviš!
Pozabil sem MySurprise geslo, kaj lahko naredim?
Ustvarite lahko novo geslo, s klikom na “pozabljeno geslo”. Vpišite svoj email naslov in prejeli boste povezavo, s katero lahko ponastavite geslo.
Kako lahko spremenim podrobne informacije v MySurprise računu?
Spremembe svojih podatkov lahko narediš kadarkoli.
Najprej se prijavi.
Nato lahko narediš svoje spremembe.
Ko bodo spremembe potrjene, bodo samodejno uporabljene za vse prihodnje naročila.
Kaj je MySurprise račun?
MySurprise je osebna računarska storitev, ki jo ponuja YourSurprise. Račun lahko ustvariš z registracijo preko MySurprise. Nato boš prejel e-pošto, s katero lahko potrdiš svoj e-poštni naslov. Ko to storiš, se lahko prijaviš v svoj MySurprise račun z geslom. Ta račun ti omogoča, da spremljaš in preverjaš svojo naročnino 24 ur na dan ter ohranjaš svoje podatke ažurne. Vsi podatki so zaupni in varno shranjeni na varnem strežniku YourSurprise. YourSurprise spoštuje veljavne predpise o zasebnosti. Prav tako se lahko prijaviš z uporabo Facebooka ali Googla.
Služba za stranke in kontakt
So moje osebne informacije varne pri YourSurprise?
Veseli smo, da ste naša stranka in želimo da veste ,da so vaše osebne informacije varne z nami. Z veliko skrbnostjo jemljemo te občutljive informacije. Vse informacije, ki jih delite z nami so shranjene v naši zavarovani bazi podatkov, uporabljamo varno SSL povezavo.To pomeni, da ima samo par zaupnih oseb dostop do te informacije. To pomeni, da lahko te informacije vidijo samo tisti, ki jih res morajo videti. Obljubimo, da uporabljamo vaše informacije samo znotraj družbe in nikoli ne delimo informacij z drugimi zaradi komercialnih ali drugih namenov.
Vnesel sem napačen e-poštni naslov, kaj lahko naredim?
Z veseljem ti bomo pomagali popraviti to! Preprosto se obrni na našo Pomoč za stranke preko e-pošte ali klepeta in navedi številko naročila ali ime, pod katerim je bilo naročilo oddano. Tako bomo lahko našli tvoje naročilo in posodobili e-poštni naslov.
Kaj naredi YourSurprise z mojimi fotografijami?
Vaše fotografije obravnavamo kot osebne podatke, kar pomeni, da z njimi ravnamo tako, kot bi svoje. Vaše fotografije uporabljamo izključno za ustvarjanje vašega darila in jih nikoli ne delimo s tretjimi osebami. Vaše fotografije shranimo, da jih uporabimo za ustvarjanje vašega darila. Fotografije hranimo največ 24 mesecev od datuma oddaje vašega naročila. To naredimo zato, da vam lahko damo darilo v primeru težave ali v primeru, da želite naročilo predelati. Če naložite fotografijo, vendar ne oddate naročila, se fotografija shrani največ 30 dni. Če želite, da se vaše fotografije odstranijo prej, se obrnite na naš oddelek za pomoč strankam, da vam bomo to uredili.
Kako lahko kontaktiram službo za pomoč strankam?
Do službe za pomoč strankam YourSurprise lahko dosežeš preko telefona, e-pošte ali možnosti klepeta na spletni strani.
Preveri odsek Kontakt na dnu spletne strani ali stran za pomoč strankam za vse podrobnosti.
Moje darilo je bilo vrnjeno pošiljatelju, kaj lahko naredim?
Žal mi je slišati, da je bila vaša naročnina vrnjena!
Če v sledilniku vidite, da je bila vaša naročnina vrnjena, prosimo, da kontaktirate našo službo za pomoč strankam s številko naročnika, da vam pomagamo prejeti naročnino čim prej.
STORITEV ZA STRANKE
Pošljite nam sporočilo
Naša služba za stranke je na voljo na: Ponedeljek - Petek: 8:30 - 21:00
Sobota - Nedelja: 8:30 - 13:00 V angleščini