Mednarodna dostava

Dostavljeno neposredno na naslov prejemnika

Vsako darilo je prilagojeno fotografiji in / ali besedilu

Mednarodna dostava

Na voljo imamo različne možnosti pošiljanja. Pričakovani datum dostave za vsako darilo najdete ob zeleni kljukici.

Dostavljeno neposredno na naslov prejemnika

Bi radi koga presenetili s čudovitim darilom? Vsa naša darila so odposlana brez računa, tako da lahko darilo pošljemo neposredno prejemniku.

Vsako darilo je prilagojeno fotografiji in / ali besedilu

Vsako darilo, ki ga ustvarimo, lahko prilagodimo s fotografijo in / ali besedilom po vaši izbiri, tako da je vsakič za vsako priložnost resnično unikatno.

Gravirana steklena posoda za shranjevanje

83 glasov
Na zalogi
Možnosti dostave
Naslov za dostavo po vaši izbiri
V lepi škatli + brezplačna sporočilna kartica
Visoka kvaliteta

Specifikacije daril

Več informacij o steklenem kozarcu z gravuro:
Premer: 13,2 cm
Višina: 24,4 cm
Vsebina: 2l
Zapiranje: snemljiv pokrov
Personalizacija z imenom ali besedilom
Personalizacija: visokokakovostno lasersko graviranje
Graviranje: belo, zato se končni rezultat razlikuje od vzorčne slike
Dodatno: posodo za piškote lahko pomivate v pomivalnem stroju

Presenetite piškotno pošast s svojim kozarcem za piškote z imenom

Ali vaša mama peče najboljše piškote? Ali pa je vaša sestra res sladkosneda? Kako lepo je imeti lasten steklen kozarec z vgraviranim imenom! Toda ta vsestranski kozarec je veliko več kot le prostor za shranjevanje sladkarij. Tudi testenine, kava, riž, granola ali druga živila se v kozarcu počutijo kot doma. In prav tako izgleda odlično na polici v kuhinji.

Lepa ideja je celo, da prozoren lonček uporabite za dekoracijo, na primer tako, da vanj potresete pesek in školjke. Skratka, karkoli daste vanj, pritegne vso pozornost, da zasije v tem lončku!

Lonec je lep in prostoren s prostornino 2 litra. Kozarec lahko preprosto spremenite v osebno darilo, tako da v urejevalniku izberete lep dizajn in dodate ime in/ali osebno sporočilo. Vaš dizajn nato z ljubeznijo in pozornostjo vgraviramo v kozarec v naši darilni delavnici.

Ali želite naročiti večnamenski lonec v večjih količinah? Obrnite se na naš poslovni oddelek preko kontaktnega obrazca na dnu te strani.

Pogosta vprašanja

Prilagajanje in naročanje

Kaj je personalizacija in kako to deluje na spletni strani?
Darilo lahko začnete izdelovati s klikom na gumb »začnite prilagajati«. V našem urejevalniku daril lahko darilo popolnoma prilagodite svojim željam: dodajte svojo sliko in / ali besedilo. Če želite, se lahko odločite tudi za kul dizajn, da bo vaše darilo resnično unikatno.

Je personalizacija vključena v ceno?
Cena, prikazana na spletnem mestu, vključuje personalizacijo vašega darila. Lepo in jasno!

Kako naj vem, ali ima moja slika pravo kakovost?
V urejevalniku daril boste prejeli obvestilo, če bo kakovost slike nezadostna.

Katere formate lahko naložim?
Datoteke JPG in PNG naložite v naš urejevalnik. Je to preveč tehnično ali imate sliko drugačne oblike, ki bi jo radi uporabili? Obrnite se na našo službo za stranke. Z veseljem vam pomagajo, da lahko naredite darilo, ki ga želite!

Ali je moje darilo zavito?
Trenutno nimamo storitve zavijanja daril, ki bi zavila vaše darilo. Darila dostavimo v praznični embalaži. To pomeni, da je vaše darilo pripravljeno za podaritev ali da ga lahko pošljete neposredno prejemniku.

Čas dostave, možnosti dostave in stroški dostave

Ali lahko izberem datum dostave?
Ni mogoče izbrati določenega datuma dostave.

Kakšen je čas dostave in kdaj dobim svoje darilo?
Predvidene datume dostave najdete na strani izdelka.

Katere možnosti dostave lahko izberem?
To se razlikuje glede na darilo / naročilo. Ob zaključku naročila vam bodo v nakupovalni košarici prikazani razpoložljivi načini pošiljanja.

Plačilo

Kako lahko plačam svoje naročilo?
Ponujamo naslednje načine plačila: iDeal, Paypal, kreditno kartico in ročno nakazilo. V primeru ročnega nakazila upoštevajte, da obdelava traja do 3 delovne dni in bo zamaknila pričakovane datume dostave.

Darilo prejeto

Kaj pa, če mi darilo ni povsem všeč?
Globoko obžalujemo, da vam vaše darilo ni všeč. Obrnite se na našo službo za pomoč strankam, ki vam bodo z veseljem pomagale najti primerno rešitev.

Ali je račun poslan skupaj z naročilom?
Z vašim naročilom ni poslan račun. Račun boste vedno prejeli v potrditvenem e-poštnem sporočilu in ga lahko vedno najdete v svojem računu MySurprise. To pomeni, da lahko darilo dostavite neposredno prejemniku, zaradi česar bo resnično presenečenje!

Poslovno darilo?

Vas zanima naročanje večjega števila tega darila? Prosimo, pokličite in prejmite takojšnjo ponudbo cen. Na voljo smo v delovnih dneh od 7.30 do 17.00.

Vsako darilo z edinstveno personalizacijo
Dostava po vsem svetu
Odposlano neposredno prejemniku

Zahtevajte ponudbo tukaj